header

Werkwijze

 

Wil je ook meer herkenbaarheid of websitebezoekers? Maak dan kennis met onze eenvoudige werkwijze en laat je inspireren om samen met Onder de Plak tot een technisch hoog, creatief en krachtige bestickering te komen.

Stap 1: Aanvraag
Bel of mail ons wanneer je een bestickering wilt. Wij nemen dan binnen 24 uren contact met je op om een gratis 20 minuten adviesgesprek in te plannen.

Stap 2: adviesgesprek
Plakken begint met brainstormen. In ons gesprek zullen we jouw wensen bespreken. We zullen eventueel foto’s maken van hetgeen dat bestickerd moet worden. Door gerichte vragen te stellen kunnen we bepalen wat je wilt uitstralen en communiceren. Weet je precies wat je wilt? Of wil je alle mogelijkheden weten? Wij zijn blij met jou mee te denken om een unieke bestickering te ontwerpen die aansluit bij jouw wensen.

Stap 3: Offerte en opdrachtbevestiging
Na het adviesgesprek kun je van ons een gespecificeerde offerte verwachten met daarin de tarieven. Daarna worden er in een opdrachtbevestiging concrete afspraken beschreven zoals planning, garantie, eventuele kortingen, wijzigingsrondes, doeleinden, uitgangspunten en nazorg.

Stap 4: De uitvoering
Jouw ideeën worden gevisualiseerd in onze ontwerpafdeling door een grafisch ontwerper. Daarnaast werken wij samen met reclamespecialisten die exact weten wat de inhoud moet zijn van effectieve belettering. Wanneer het ontwerp klaar is krijg je de kans om feedback te geven. Deze passen wij aan.

Mocht je tijdens het arbeidsproces op- of aanmerkingen hebben, spreek ons dan aan. Jouw bestickering staat bij ons altijd voorop.

Stap 5: Plakken
Na jouw goedkeuring wordt er een plakafspraak ingepland of je kan er ook voor kiezen om zelf te plakken. Het plakken van marketingauto’s, carwraps etc. gebeurt in onze werkplaats onder droge en schone omstandigheden. Wij halen jouw werkbus gratis op en hebben deze maximaal 2 dagen in ons bezit tenzij anders vermeld.

Of het nou een werkbus, raam of gevel is, jij dient het te beplakken object schoon en schadevrij aan te leveren. Wij maken het daarna nog vrij van vet, zand en stof voor het maximale plakresultaat. 

Stap 6: Oplevering
De oplevering vindt plaats gelijk nadat het werk voltooid is. Tijdens de oplevering controleren we alles nog eens grondig na. Wanneer alles naar tevredenheid is beoordeeld leveren we de bestickering op.

Stap 7: Nazorg
Omdat wij een goede relatie met onze klanten belangrijk vinden, bieden we jou altijd aan het onderhoud op ons te nemen, zodat je jaren verzekerd bent van een op en top verzorgde bestickering. Twee weken na oplevering bellen wij u om te vragen of alles naar tevredenheid is uitgevoerd.